Strona główna   Galeria      Szukaj   Listy gatunkowe   OTOP   Testy   Atlas Ptaków   Forum   Użytkownicy   Rejestracja   Zaloguj   Regulamin   FAQ   UWAGA cookie!

FOTOGRAFICZNA GALERIA PTAKÓW FOTOPTAKI Strona Główna

Autor Wiadomość
  Temat: Pomoc w sprawie obiektywu
Tomasz Kapala

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 14023

PostForum: Sprzęt fotograficzny i programy do obróbki zdjęć   Wysłany: 2011-09-16, 21:30   Temat: Pomoc w sprawie obiektywu
Marku jesli chodzi o 300 2.8 Nikona raczej nie ustepuje Canonowskiej wersji jak kiedys bedzie mnie stac to kupie ja jeszce raz, lub sigme 120-300 2.8 os .
  Temat: Pomoc w sprawie obiektywu
Tomasz Kapala

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 14023

PostForum: Sprzęt fotograficzny i programy do obróbki zdjęć   Wysłany: 2011-09-16, 02:29   Temat: Pomoc w sprawie obiektywu
Witam kiolegow slysze ze rozmawiacie o 500 nikona wiec dorzuce swoje 3 grosze, stanowczo polecam to szkielko . Zrezygnowalem z 300 2.8vrII na koszt 500tki warto bylo z tc 1.4 pracuje bdb swietne szklo . Pozdrawiam .
  Temat: fajny zoom do nikona
Tomasz Kapala

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 27040

PostForum: Sprzęt fotograficzny i programy do obróbki zdjęć   Wysłany: 2011-09-12, 03:46   Temat: fajny zoom do nikona
Kuba bylem ostatnio w B&h i bawilem sie nia jest super wykonana na d 300s ustawia sie tak pieknie ze az sie sercre cieszy nie mam porownania ze stara wersja ale tu jest test http://www.photozone.de/reviews
  Temat: fajny zoom do nikona
Tomasz Kapala

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 27040

PostForum: Sprzęt fotograficzny i programy do obróbki zdjęć   Wysłany: 2011-09-09, 02:03   Temat: fajny zoom do nikona
Kuba nowy model tej sigmy mowa o 120- 300 os napewno nie trzeba bedzie stroic chlopaki naprawde sie postarali i gdybym mial ponownie kupic 3002.8 to tylko ta wlasnie sigme .
  Temat: Photoshop CS5
Tomasz Kapala

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 4069

PostForum: Sprzęt fotograficzny i programy do obróbki zdjęć   Wysłany: 2011-09-07, 02:35   Temat: Photoshop CS5
Jezeli jest ktos zainteresowany to tu sa fajne artykuly na temat PS http://www.juzaphoto.com/...hp?l=en&pg=home wydaje mi sie prosto i z przykladami.
  Temat: fajny zoom do nikona
Tomasz Kapala

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 27040

PostForum: Sprzęt fotograficzny i programy do obróbki zdjęć   Wysłany: 2011-09-07, 02:26   Temat: fajny zoom do nikona
Polecam Sigme 120-300 2.8 w nowej budzie dobre szklo za polowe ceny nikora 300 2.8 te same rezultaty
 
Skocz do:  

kontakt: galeria@ptaki-foto.pl

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group designed by szpak