Mój plecak Lowepro Compu Trekker AW po 2 latach użytkowania częściowo odmówił posłuszeństwa, a mianowicie jeden z suwaków zamka błyskawicznego przestał działać
Poszukuję więc namiarów na dystrybutora Lowepro Polska celem reklamacji, bo te pobrane ze strony www.lowepro.com.pl są raczej nieaktualne bądź ja mam pecha.
Też mam taki plecak spróbuj skontaktować się ze sprzedawcą tego plecaka może on ma namiary.Ja kupowałem w Fotoit w Warszawie spróbuje zadzwonić i zapytać może coś wskóram Lub spróbuj w sklepach fotograficznych popytać skąd oni biorą plecaki Lowepro
Ja swój kupowałem w f-mie Impra. Wczoraj próbowałem się z nimi skontaktować, niestety bezskutecznie. Na polskiej stronie Lowepro są namiary telefoniczne i e-mail dot. roszczenia gwarancyjnego, niestety połączenia nie da się nawiązać, podczas wysłania wiadomości e-mail przychodzi zwrotka o niedostarczeniu wiadomości.
Coś mi się obiło o uszy, że w Polsce w chwili obecnej nie ma oficjalnego przedstawiciela. Mam nadzieję, że się mylę.
I ja mam podobny problem co pawjabl, - mi z kolei zupełnie siadły zamki! Dowód zakupu gdzieś mi zaginął i gwarancję szlag trafił - zostaje wymiana zamka na własną rękę. szkoda. Warto dopilnować tego, żeby sprzęt lowepro był kupiony u legalnego dystrybutora i zachować dowód zakupu - tylko tak można skorzystać z dożywotniej gwarancji na ten towar. Zrobił tak mój znajomy, który po ok 10 latach używania reklamował plecak, w którym puściły zamki - dostał zupełnie za darmo nowy Pro Trekker 600AW! Czyli kupuje się raz na całe życie ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach