Strona główna   Galeria      Szukaj   Listy gatunkowe   OTOP   Testy   Atlas Ptaków   Forum   Użytkownicy   Rejestracja   Zaloguj   Regulamin   FAQ   UWAGA cookie!

» Forum Galerii Fotoptaki » O galerii » najlepsze swoje zdjecie roku 2006

najlepsze swoje zdjecie roku 2006
Autor Wiadomość

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2006-12-23, 00:19   najlepsze swoje zdjecie roku 2006

kazdy z nas fotografuje ptaki i rozne nam wychodza zdjecia :-) proponuje aby kazdy sam wybral najlepsza swoja fotke i pokazal ja na tym poscie :mrgreen: prosze o zadne komentarze na temat innych autorow zdjec :-) po prostu umieszczamy zdjecie ktore uwazamy za najlepsze :-)
ja zaczne moze od siebie :mrgreen: :mrgreen:

 
 

HIMself
[Usunięty]

Wysłany: 2006-12-23, 12:26   

może zróbmy trójece 2006, bo jedno zdjęcie będzie mi cholernie ciężko wybrać :P
 
 

HIMself
[Usunięty]

Wysłany: 2006-12-23, 12:35   

No to jak wszyscy mają czaple to mam i ja :D




Ogólnie to nie jestem do końca pewny, bo mam problem duży z wyborem zdjęć, bo rok 2006 dla mnie był długi :)
Ostatnio zmieniony przez HIMself 2006-12-24, 10:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2006-12-23, 15:01   

HIMself z calym szacunkiem :-) ale mialo byc tylko jedno zdjecie :-D najlepsze
 
 

leszekel 
szara eminencja
czyli nie do ruszenia


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 620
Skąd: Włocławek

Wysłany: 2006-12-24, 09:53   

No to ja też....oczywiście jedna sztuka :-)
Może i jakość trochę siadła, no bo 400 mm + TC 1,5 więc razem z cropem 960 mm i z ręki, ale na odbitce 20x30 dobrze w sumie się prezentuje, a w ogóle.......to jestem z niej dumny ;-)

 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2006-12-31, 09:27   

patrze ze malo jest ludzi ktorzy maja jedno najlepsze swoje zdjecie , albo moze zbyt dorosli sa i nie chca sie bawic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dzieki za mila zabawe :klup1: :klup1:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

Marek Paluch 
Analfabeta od urodzenia


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 4151
Skąd: Opole

Wysłany: 2006-12-31, 13:30   

Moje zdjecie w tym roku a dokładniej w tamtym półroczu bo od 6 miechów prawie nie pstrykam jakos tak wyszło mam nadzieje ze nadrobie w nowym roku
jest moj zimek

 
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2006-12-31, 17:11   

Wprawdzie tytuł wątku jest "najlepsze ... zdjęcie ..." więc od razu chciałam powiedzieć, że się muszę wyłamać, ponieważ moje zdjęcia trudno traktować w kategorii lepsze, a co dopiero najlepsze :klup2: , dlatego pozwolę sobie wstawić moje ulubione :) oczywiście wykonane w 2006 :)



Witam i pozdrawiam jeszcze w roku 2006 :)
 
 

Machnac
[Usunięty]

Wysłany: 2007-01-30, 22:12   

Nie jest to może najlepsza fotka (także technicznie) ale za to moja ulubiona :!:

 
 

Machnac
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-01, 18:22   

O! temat się urwał :evil:
 
 

HIMself
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-02, 11:49   

Machnac: znam to zdjecie podoba mi sie :) zreszta nic dziwnego sowa :) a dla nich zawsze:)
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-02, 14:24   

Machnac, nie kazdy ma ochote na zabawy , a ze Ciebie wykorzystalem po to aby to ruszyc , ale nadal kicha , moze kiedys sie to rozrusza :mrgreen: :mrgreen:
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 08:45   

z przyjemnością zaglądam do tego wątku i żal trochę, że tak niewiele osób się do niego włączyło :cry:
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 18:55   

tez nad tym ubolewam :cry: ale zaraz to rozwiniemy na wieksza skale :mrgreen:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 19:51   

To zdjęcie też nie jest najlepsze , ani nawet dobre , ale mam do niego duży sentyment.....
Szpaki obserwowałem od założenia gniazda do wylotu.....dziupla od strony wschodniej , osłonięta gęstymi liśćmi , zawsze półmrok.......



...a po odlocie rodzica , małe tęsknie wyglądały z dziupli.......

_________________
pozdrawiam Alek
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 20:39   

dzieki Mons :-)
no i czekamy na reszte :mrgreen: smialo , nie wstddcie sie :mrgreen: :mrgreen:
 
 

motyw
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 20:58   

Ktoś pewnie zada pytanie czemu akurat te zdjęcie wybrałem ?
Dla tego że wyszło inaczej od wszystkich innych 1 klatka (nie seria).
I wyszło zdjęcie które chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkich moich ptaków, moim zdaniem wyszła świetnie gra światła na skrzydle jest dużo przepaleń ale to chyba moja wina testowałem Sigme 70-210mm macro na mocowanie M42.

sami oceńcie

 
 

Maciek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 21:16   

Podobnie jak mons.
Ptaszek ten założył gniazdo na działkowej jabłoni :)

Z resztą to chyba jedyne nadające się do publikacji moje zdjęcia ptaka :mrgreen:

 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 21:33   

ocen , ani krytyk tu nie bedzie :mrgreen: wyroznieniem jest to ze ja sami wybieracie :mrgreen: :mrgreen:
no :mrgreen: no i zaczyna wszystko wracac do normy :mrgreen: dzieki panowie :mrgreen: czekamy na reszzte :mrgreen: :mrgreen:
 
 

leszekel 
szara eminencja
czyli nie do ruszenia


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 620
Skąd: Włocławek

Wysłany: 2007-02-03, 21:55   

Ale miało być jedno, a mons dał dwa.
Proszę ten post traktować jako donos. ;-)
_________________
"Dlaczego świat jest pełen zasranych frustratów, opluwających innych i czerpiących z tego satysfakcję i poczucie własnej wartości?" Marek Arcimowicz
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 21:57   

fotosc napisał/a:
... dzieki panowie :mrgreen: czekamy na reszzte :mrgreen: :mrgreen:


ja sobie wypraszam, ja jestem dziewczynką :pif:
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 21:58   

Przyznaję się do winy i jestem gotów poddać się karze dobrowolnej....... :klup1:
.....ale jedna fotka nie oddałaby klimatu gniazdka ....... :-P
_________________
pozdrawiam Alek
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 22:01   

Joanko , jesteś małą , niewinną dziewczynką ......będę Cię bronił przed zakusami tych
wrednych samców....... :pif: :pif: :pif:
_________________
pozdrawiam Alek
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 22:02   

mons napisał/a:
Przyznaję się do winy i jestem gotów poddać się karze dobrowolnej....... :klup1:

to w ramach wyrządzonych nam krzyw ja proszę ciastko truskawkowe i kawkę z makdonalda :mrgreen:
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 22:04   

mons napisał/a:
Joanko , jesteś małą , niewinną dziewczynką ...

zapomniałeś dodać, że wyjątkowo uroczą i miłą i w ogóle ... no ... no ... skromną, o! :lol:
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 22:07   

Joanko , dla Ciebie dowolna ilość ciasta truskawkowego , ale kawa porządna....... :lol:
_________________
pozdrawiam Alek
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 22:09   

joanka napisał/a:

zapomniałeś dodać, że wyjątkowo uroczą i miłą i w ogóle ... no ... no ... skromną, o!


....nie zwykłem podkreślać rzeczy oczywistych , wybacz..... :-D :-D :-D
_________________
pozdrawiam Alek
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 22:23   

:mrgreen: no racja
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 22:46   

Ty joanko , juz swoja fotke wkleilas , wiec Ciebie juz wyeliminowalem :mrgreen:
co do tych ciastek , to ja bylbym przeciw , bo po kilku kilogramach juz wogle buys zadnej fotki nie zrobila :evil:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 22:50   

sobie wypraszam, ważę tyle co worek cementu, no :-P dwa ciasteczka mi nie zaszkodzą :klup1:
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 22:54   

sobie wypraszam, ważę tyle co worek cementu, no

......ale dużo przyjemniej jest mnie nosić ....... :lol:
_________________
pozdrawiam Alek
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 22:56   

no dobra dobra :mrgreen: juz niech bedate dwa ciasteczka :mrgreen: :mrgreen: ale potem mocne spalenie kalorii sie nalezy :evil:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 22:57   

zapewniam Cię, że przyjemniej takie słodkie utuczone 50,5kg niż pęknięty worek cementu :-P
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 23:04   

joanka napisał/a:
50,5kg
???? ile masz zwrostu ?? skoro tylko tyle wazysz :mrgreen:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 23:06   

a co to casting jakiś :-P
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 23:11   

:lol: , no bo kjak 1, 20cm to raczej ciasteczka zabronione sa :mrgreen:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 23:15   

wypraszam sobie te podłe insynuacje całe 158cm :-P
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 23:17   

joanka napisał/a:
całe 158cm , a dalej 96 60 90, a numer telefonu ...
dalej poprosze :mrgreen: klawiatura przestala dzialac ??? czy co :mrgreen:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 23:25   

Joanko , nie daj się , teraz ja kciuki trzymam , mooooocno...... :-D
_________________
pozdrawiam Alek
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 23:27   

Mons, teraz jak Cię potrzebuję to tylko kciuki trzymasz? :evil:

oj Ci niewierni faceci, no :klup2:

fotosc no co? rozmyślić się nie można? :-P
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-03, 23:28   

wlasnie!!!! :-) wszyscy trzymamy kciuki za Ciebie :mrgreen: :mrgreen: nie poddawaj sie i dokoncz zdanie :evil:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

joanka
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-03, 23:31   

a zapomnij nie podam, sknera jesteś potem byś z jedną różą chciał się zjawić :-P
 
 

mons 
milczek
Zawsze bedzie z nami


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: wrocław

Wysłany: 2007-02-03, 23:32   

Przecież nie będę od razu strzelał , a trzymanie kciuków mocno to ciężka praca , sama wiesz ....... :lol:
_________________
pozdrawiam Alek
 
 

fotosc
gaduła okrutna
Sylwester Cwalinski


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 1292
Skąd: USA / NJ / Lomza

Wysłany: 2007-02-04, 00:02   

no juz powinnas dokonczyc zdanie i wyjsc z tego wszystkiego z honorem :mrgreen:
no i jacy niewierni faceci ??? :mrgreen: :mrgreen:
_________________
,gdyby zwierzeta potrafily stworzyc religie czlowiek bylby diablem
 
 

Machnac
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-04, 00:37   

Maciek napisał/a:
Ptaszek ten założył gniazdo na działkowej jabłoni

Z resztą to chyba jedyne nadające się do publikacji moje zdjęcia ptaka

Akurat to się nie nadaje!! :-/

Panowie i Panie :) Wiem że nie jeden/a z Was ma na sumieniu fotki ptaków na/przy gnieździe, ale nie pokazujmy ich na forach publicznych - z dwóch powodów:
1. bo to prawnie zabronione!!!!
2. by inni nie szli tą drogą i nie naśladowali takiego postępowania.
Sam mam na koncie takie przestępstwo, ale jednak trzeba zacząć stosować się do niektórych przepisów.
 
 

leszekel 
szara eminencja
czyli nie do ruszenia


Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 620
Skąd: Włocławek

Wysłany: 2007-02-04, 08:55   

Machnac napisał/a:

Panowie i Panie :) Wiem że nie jeden/a z Was ma na sumieniu fotki ptaków na/przy gnieździe, ale nie pokazujmy ich na forach publicznych - z dwóch powodów:
1. bo to prawnie zabronione!!!!


W związku z powyższym proszę o wskazanie odpowiedniego paragrafu, ponieważ leży przede mną książka A. Kruszewicza "Ptaki Polski t.2" i otwieram ją na stronie 100 i 101, i co widzę - zdjęcia trzcinniczka i rokitniczki w gnieździe wraz z pisklętami. Mam jeszcze parę przykładów, ale podałem tylko ten jeden jako ilustrację tego, co piszę.
Jeżeli jest to prawem zabronione (nie poruszam tu świadomie etyki fotografowania ptaków) to wnoszę o zamknięcie do pierdla Autorów tamtych zdjęć i Autora książki, bo jest on również wspólnikiem dokonanego przestępstwa.
Czym innym jest oczywiście powstrzymanie się od fotografowania ptaków w gniazdach w czasie lęgów, czy w ogóle w gniazdach ze względów etycznych, uszanowania ich prawa do wypoczynku itd., czyli dla ich dobra, a czym innym jest łamanie obowiązującego prawa.
Ale to tylko taki mały wtręt, nie żeby popierać fotografowanie ptaków w gniazdach, tylko po to, żeby "odpowiednie dać rzeczy słowo".
Mam nadzieję, że biegli w tym temacie tutaj się odezwą, bo to tylko takie moje dywagacje, w których oczywiście mogę się mylić, jako mało biegły w "ptasim prawie".
 
 

Machnac
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-04, 11:33   

Jak tylko znajdę, to go wrzucę. Może i takowy nie istnieje, ale dla mnie jest :D Poprostu raczej nie pokazujmy ptaków na gniazdach, by inni nie powielali tego tematu. Jeden moze znać obyczaje ptaków i fotografować je z takiego ukrycia, że ptaki mogą nawet nie odczuć jego obecności. Inny wsadzi obiektyw pod dziób wysiadującego ptaka, który moze się wystraszyć i porzucić lęg. A chyba nie o to nam chodzi :?: :!:
 
 

Marek Paluch 
Analfabeta od urodzenia


Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 4151
Skąd: Opole

Wysłany: 2007-02-04, 18:22   

Cytat:
Może i takowy nie istnieje

sa gatunki ptaków gdzie trzeba miec zezwolenie samego ministra przyrody
mam tylko wątpliwosci czy ten minister obecny i inni maja pojecie jakie to gatunki i jak wygladaja

Cytat:
Poprostu raczej nie pokazujmy ptaków na gniazdach

to po co je mamy robic ?????????????????????????????
słyszałem opewnych etykach naniektórych forach które ustalaja je administratorzy którzy robia widoczki a o ptakach maja pojecie mniej wiecej jak ministrowie
tutaj mam nadzieje tego nasi KOCHANI administratorzy nie wprowadza bo sa Kochani to raz a 2 to forumtypowo ptasie

Cytat:
Inny wsadzi obiektyw pod dziób wysiadującego ptaka, który moze się wystraszyć i porzucić lęg. A chyba nie o to nam chodzi

niespotkałemnarazie na tymforum takiego ptasiaza który nie miałby umiaru i wystarczajacego doswiadczenia aby zapobiec temu
_________________
www.marekpaluch.pl
www.fotoneo.pl
 
 
 

Machnac
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-04, 19:35   

Obecnie obowiązujące przepisy
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody
Art. 52. 1. W stosunku do dziko
występujących zwierząt objętych
ochroną gatunkową mogą być wprowadzone następujące zakazy: <…>
12) fotografowania, filmowania
i obserwacji, mogących powodować ich płoszenie lub niepokojenie; <…>
Art. 56. 1. Minister właściwy do spraw środowiska może zezwolić
<…> na inne czynności
podlegające zakazom lub ograniczeniom w stosunku do gatunków:
1) objętych ochroną ścisłą; <…>
2. Wojewoda na obszarze swojego
działania może zezwolić: <…>
2) w stosunku do gatunków
objętych ochroną ścisłą – <…> na fotografowanie i filmowanie
mogące powodować niepokojenie lub płoszenie.”
RozporządzenieMinistra Środowiskaz dnia 28 września 2004 r.w sprawie gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną
§ 6. W stosunku do dziko występujących
zwierząt, należących do gatunków, o których mowa w § 2 – 4, wprowadza się następujące
zakazy: <…>
12) fotografowania, filmo-wania i obserwacji mogących powodować płoszenie lub niepokojenie
ptaków, przy nazwach
których w załączniku
nr 1 do rozporządzenia zamieszczono
symbol „(1)”, oraz nietoperzy;
 
 

motyw
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-04, 19:38   

@leszekel

tu nie chodzi o prawo czy etykę !

po prostu nie robi się zdjęć przy gniazdach dla tego że ptaki porzucają jajka lub małe
bo poczuły się zagrożone. !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

kontakt: galeria@ptaki-foto.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group designed by szpak